Fara's

Posted on: @ 1:46 AM | 0 replied.

SUPERMAN ♥
[hover here]

Assalamualaikum :*
Emm Emm *cough*

Its examination week . And the pressure is on . Well actually , dah a week berlalu . Esok paper KH!! and seni . Haha macam tetttttttttttttt :3 Sorry terlari tajuk pulak .

"Awak , kenapa awak comel sangat ?"
Bila saya tengok awak , saya nanti sengih sensorang . Haih , leceh . Hihi . Nama dia kan ..............
Haha ado eh :3 Mana boleh kasi tahu . Biar farah sorang je tahu . Dulu , Farah suka tengok muka dia je . Then lama lama makin suka makin suka ...

Semalam , farah takboleh tidur . Teringat dia , Haih :3 Berangan je .Bila bangun pagi , rasa nak menangis pun ada . Mana taknya, lagi dua hari je saya boleh tengok awak . Diaorang kata saya ss . Kesah apa aku --'


« Newer Post / Older Post »